torsdag 8 maj 2008

Island, Island, jag ska till Island!


En bättre överraskning har jag svårt att föreställa mig: T har bokat en resa åt oss till Reykjavik i juli! Detta har skett i hemlighet redan i mars, och tanken var att han skulle yppa sina planer för mig först mycket närmare avresedatumet. Men. Han kunde inte hålla sig och det gläder jag mig åt. Nu kan jag i nästan två månader TÄNKA på att vi ska till Island och får då en se-fram-emot-något-present på köpet. Farmor och farfar ska sköta barnen i fyra dagar medan vi dricker dyrt kaffe i Reykjavik, strosar runt bland de färgglada husen och lyssnar på det vackra språket. Det ska bli underbart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va´ roligt, Johanna! Jag blir så glad för din skull!! Ni kommer att få en riktigt härlig resa!

sus sa...

Ljuvligt ljuvligt och vilken fin överraskning! Gläds också med dej.

Edit sa...

Ja, det kommer att bli så roligt! Vill bara steppa och sjunga då jag tänker på vår kommande lilla resa. :)